Opbaarmogelijkheid

In het Verenigingsgebouw Egmond aan de Julianastraat 5 in Egmond aan Zee is één van de ruimten permanent ingericht als opbaarruimte. Als een dierbare overledene niet thuis kan of wil(de) worden opgebaard dan kan dat vanaf nú in de ruimte met de naam ’t Oisie.

‘t Oisie kan dan gehuurd worden door de uitvaartverzorging en staat gedurende een aantal dagen ter beschikking voor het opbaren en – indien gewenst – bezoeken van de overledene.

Om u een indruk te geven van ’t Oisie als opbaarruimte én van één van de andere ruimtes welke als condoleanceruimte kan worden ingericht, wordt er een ‘open middag’ gehouden op zaterdag 16 april van 15.00 – 16.30 uur.

U bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen, onder het genot van een drankje en een hapje. Ingang via ’t Verenigingsgebouw Egmond, Julianastraat 5 in Egmond aan Zee.